Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Netradičnejšie ražniči

piatok 26. októbra 2012

Netradičnejšie ražniči

Príjemne prekvapiť dve famózne kuchárky kulinárskymi schopnosťami nie je vôbec sranda. Iné to je, keď o vás vedia, že ste v kuchyni za trdlo. To sa potom prekonávajú očakávania jedna radosť.

Keďže moja rodinka úžasných sa sem do Brna musela trepať na promócie šesť a pol hodiny, bolo jasné, že budú hladní a zožerú aj klince. To bol ďalší fakt, ktorý hral v môj prospech. Takže som sa rozhodla pre niečo jednoduché a čo rýchle zasýti. Pre nich som robila ražniči -- klasické:

  • kuracie prsia
  • cibuľa
  • zemiaky
  • soľ, korenie, paprika
Alobal potrieme niečím mastným aby sa nám to neprilepilo, naukladáme kuracie prsia, ktoré sme predtým trochu naklepali, osolili, okorenili, opaprikovali, cibuľu aj zemiaky a zvinieme do balíčka. Pečieme, kým všetky suroviny dnu nie sú mäkké. 

Moja verzia bola zvolená tak, aby sa nekombinovali rýchlo spaľujúce sa sacharidy s bielkovinami. Preto obsahovala:
  • kuracie prsia
  • mrkvu
  • cibuľu
  • pór
  • cesnak
Prsia tiež naklepeme a ochutíme, mrkvu nakrájame na šikmé plátky, cibuľu na krúžky, pór tiež na hrubšie šikmo zrezané kolieska. Hlávku cesnaku nešúpeme, iba jej zrežeme vršok a dáme do alobalu len tak. Všetky suroviny dáme do rúry a čakáme kým nie sú mäkké. 

Takto to vyzeralo: 


Musím sa pochváliť, táto verzia sa mi páčila viac ako stará klasika, preto som sa aj dnes rozhodla urobiť si ju na obed, v trochu inej podobe. Bez mäsa, s červenou cibuľou a namiesto póru som dala krúžky kalerábu. 
Pre Hell pridávam aj snímky ako som to vlastne krájala :) Myslím, že by to bolo rovnako dobré, keby si to podusila na panvici, keď už nemáš tú rúru.. 






1 komentár:

  1. Vždy, keď si pozriem tie tvoje fotky a jednoduché návody, tak dostanem hlad a mám chuť si to ísť hneď ukuchtiť, ale keď si spomeniem na tú dvojplatničku, tak si to aj rozmyslím :D. Ale neboj sa, ja sa postupne hádam budem osmeľovať. A ešte som ti asi ani za jeden recept poriadne nepoďakovala - tak teda ďakujem :).

    OdpovedaťOdstrániť