Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Ovsená kaša s chuťou Vianoc

nedeľa 25. novembra 2012

Ovsená kaša s chuťou Vianoc

Do Vianoc síce ostáva ešte mesiac, ale v obchodoch na nás už od konca októbra vykúkajú Santovia, visia vianočné gule či reťaze, takže sa nečudujte, že som sa trochu nechala namotať. A môže za to jeden pomaranč :D Že ako to spolu súvisí?

V tomto nečase sa aj na raňajky žiada zjesť niečo teplé, preto sa mi slinky zbiehali pri pomyslení, že by som si opäť mohla prichystať ovsenú kašu. Mám ju rada s ovocím, preto ten pomaranč. A keď som uvažovala, čo sa k pomaranču hodí najviac, mojou čudnou logikou som prišla na to, že do kaše pridám perníkové korenie. No a perníčky predsa k Vianociam pasujú odjakživa, no nie?

Takže potrebujeme:


  • 50 g ovsených vločiek
  • 2 - 2,5 dcl mlieka
  • pol pomaranča
  • 1 malá lyžička perníkového korenia
  • hrsť sušených čerešní
Vločky s mliekom privedieme k varu.


Keď zmes začne vrieť, pridáme ostatné ingrediencie: korenie, pomaranč aj čerešne. 


Necháme variť kým nedospejeme do konzistencie, ktorá nám vyhovuje na konzumovanie a podávame.



Takže ak sa aj vy prichytíte v predstihu vo vianočnej nálade, tieto raňajky sú pre vás ako stvorené :D 
Dobrú chuť!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára