Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Sladkého nikdy nie je dosť..

sobota 29. decembra 2012

Sladkého nikdy nie je dosť..

.. ani medzi sviatkami. Aj keď, predpokladám, že koláčov, zákuskov, buchiet a všetkého ostatného už máte plné zuby a rozmýšľate nad nejakou odtučňujúcou kúrou. Ja som však príšerný závislák, na raňajky stále jem jogurty s ovocím a orieškami a preto si neodpustím malú provokáciu a prispejem ďalšou variáciou na palacinky.

Nuž čo, blog treba aktualizovať kým je aspoň trochu času, hoci teraz to bude už iba horšie. Pustila som sa do učenia na skúšky, takže s varením to bude otázne. Aspoň kým som doma zastane túto záslužnú činnosť mamka :D Toto je jeden z posledných výtvorov, ktoré som stihla v Brne, takže si to užite v mizernej mobilovej kvalite :P

Recept na samotné palacinky je tu, len som zvyšok vytiahla z mrazničky a teraz sa venujme plnke. Potrebujeme len banán, dve lyžice medu a biely jogurt.



Banán nakrájaný na kolieska vložíme do kastróla a pridáme med. Zmes necháme prevrieť do konzistencie sirupu. Na palacinky nanesieme ľubovoľné množstvo jogurtu..


.. a pokryjeme ho banánovou zmesou.



Nič náročné, rýchlo hotové a brucho napĺňajúce. 
A keďže už máme po sviatkoch a treba myslieť čo v novom roku, nedá mi nepochváliť sa, čo mi priniesol Ježiško. Tento rok som naozaj poslúchala zdá sa, pretože toho bolo pod stromčekom neúrekom. Vám však ukážem len to podstatné a totiž milované kuchynské príslušenstvo. 

Navyše, ako som už načrtla, koniec fotkám z mobilu, dostali sme krásny, priam kabelkový, fotoaparát, takže celé Vianoce som liezla rodine na nervy a testovala ho. 
Ako prvú asi vyskúšam túto silikónovú formu na bábovku, môžete sa tešiť :)

Okrem formy aj silikónovú stierku a štetec.. 
Od Hell som dostala 4 kameninové formy, pravdepodobne to znamená, že budem nútená konečne urobiť lava cakes..
Táto zapekacia miska tiež určite nájde svoje uplatnenie a už teraz sa teším, kedy budem môcť použiť provensálske bylinky a dubáky s bylinkami :D


To je na dnes všetko priatelia, užívajte si ešte pohodu v rodinnom kruhu či s priateľmi a na Silvestra to veľmi neprežeňte. Vstávať do nového roku s oknom a ešte aj boľavou hlavou nie je ktoviečo ;)

Pomocníkom Sobovi aj Mackovi ďakujem za spoluprácu a šťastný Nový rok. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára