Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Ako môže vyzerať denné menu jedného vysokoškoláka

štvrtok 7. februára 2013

Ako môže vyzerať denné menu jedného vysokoškoláka

Začali sa mi v zložke hromadiť fotky, ktoré som len tak z cviku fotila v priebehu minulých dvoch týždňov. A aby som v tom nemala taký veľký chaos, rozhodla som sa podeliť sa s nimi. Vydá to na zostavenie jedného celodenného jedálnička. Napokon, prečo by tak nemohol naozaj vypadať?

Do nového dňa ma vždy dobre naštartuje ešte horúca ovsená kaša. Na objednávku Hell som robila aj pre ňu. Jej bola banánová s grankom, moja jablková so škoricou a lyžičkou domáceho jogurtu.


Pokračujeme obedom, napríklad tým dnešným, kedy som upiekla celozrnnú pizzu podľa Beautygloss, akurát som zdvojnásobila množstvo, pretože sme sa z toho mali najesť všetky tri, teda Hell aj mamka. Robila som ju na dve polky: salámová s nivou, kukuricou a eidamom a druhá s balkánskym syrom, nivou, eidamom, šampiňónmi a olivami.

Zvyčajne takéto obedy nepreferujem, radšej si dám nejakú zeleninu s mäsom (často kuracím alebo rybu), občas cestoviny (keď iné nestíham :D), ale niekedy sa telu zažiada aj "zhrešiť".


Na olovrant si dávam rôzne sladké pochúťky, ako napríklad: domáci jogurt s trochou ovsených vločiek od Mixit, orechmi a hrozienkami..


alebo jogurt so škoricou, figami, lieskovcami a k tomu ako bonus dva malé kúsky šarišského jablčníka (z oslavy Helliných narodenín :D)..


a keď sa mi chce stáť nad šporákom: jogurt, oriešky, horúca hruška so škoricou a medom, všetko navrstviť do pohára..


Na záver si to žiada už iba dokonalú večeru, u mňa klasicky zelenina a rôzne syry: 1. polníček, olivy, mozzarella, biela reďkovka, provensálske bylinky, cherry paradajky a bonus -- parenička, domáca, od tety; 2. niva, balkánsky syr, pór, cherry, reďkovka; 3. čerstvý syr, paradajka, olivy, moravská šunka, syr havran.


V mojom jedálničku chýba desiata, ale tú ja vynechávam. Z hľadiska správnej výživy by sa to nemalo, ale ja to inak nestíham. Raňajkujem okolo ôsmej a potom si dám skorý obed približne o dvanástej. Takto to mám rozvrhnuté už druhý rok a vyhovuje mi to tak. Okrem toho, moje raňajky sú väčšinou veľmi sýte, takže do toho obeda sa to bez problémov dá vydržať :)

A čo vy? Máte nejaký každodenný režim? Raňajkujete vôbec? Podobá sa váš jedálniček aspoň trochu tomu môjmu? Rada sa nechám inšpirovať ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára