Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Beansburger

nedeľa 3. februára 2013

Beansburger

Počas skúškového som sa dušovala, že akonáhle toto traumatické obdobie skončí, polepším sa a budem viac aktívna. Na blogu aj v kuchyni. Mala som, samozrejme, príliš veľké oči. Je to dokonca ešte horšie. Stres opadol a telo (najmä hlava) si povie, že chce chvíľu oddych, zaslúžený odpočinok. Z chvíle je týždeň a navyše, keď sa k tomu pridá mamina opatera, jasné, že sa mi nechce ani mihalnicou pohnúť.

Iste, celý týždeň som jedla, robila si moje klasické raňajky či večere, dokonca urobila pár fotiek, ale nie je to seriózne pôsobenie za sporákom. Bolo tu dosť zásob hlavne z Hellinej oslavy (torta, rezne, koláče, milión koláčov.. jeden som dokonca robila ja, ale nebol zdokumentovaný). Ale konečne padli. Takže som sa minulý piatok pustila do toho a vyrobila pre nás fazuľové burgery z Delicious blogu.

Postup som zachovala, nemala som však v čom pomlieť ovsené vločky a tak som dala celé. Myslím, že práve tento bod spôsobil, že nechceli celkom držať pokope.. Tu je teda pár obrázkov:

Pohárik úplne vľavo sú feferónky, ten vedľa neho zasolená petržlenová vňať, ostatné je myslím jasné :D 

Nooo veľmi esteticky to nevypadá..

Vľavo sestrina verzia so všetkým čo k tomu patrí, vpravo tá moja :D

Čo to tam teda je? Žemľa natretá horčicou, 2 listy ľadového šalátu, krúžky paradajky, plátok syra, fazuľová placka.

Musím povedať, že to nemalo chybu (teda malilinkú -- placka sa rozpadala, ale to bolo nepodstatné) a chutilo aj členom rodiny, ktorí pre zdravú výživu nie sú až takí zapálení (dúfam, že som teraz niekoho neurazila :D).




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára