Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Ovsená citrónová

utorok 26. februára 2013

Ovsená citrónová

Ja viem, už zase otravujem s kašou. Ale táto je trošku iná. Keďže okolo zúri chrípka a všetci v mojom dosahu tak nejak pokašliavajú, smrkajú do vreckoviek a sťažujú sa na rôzne iné zdravotné ťažkosti, naklusala som do obchodu a pokúpila tonu ovocia. No ako kde nájdete viac vitamínov, ako napríklad v citrusových plodoch? Preto som sa ich rozhodla zapracovať do kaše, pretože aspoň raz do dňa by mal človek konzumovať jedlo v teplom stave.

Na rôznych blogoch sa objavujú recepty na kaše s rôznymi druhmi vločiek (ovsené, špaldové, pšeničné..), kaše krupicové či ryžové, s orechmi, banánmi, čokoládou, no všetky majú spoločné to, že sú robené na sladko. Ja som skúsila urobiť kašu "kyslú" s citrónovou šťavou.

Postup je klasický: vločky (30 g) a mlieko (asi 2 deci) prevedieme k varu a potom primiešame šťavu z polky citróna. Ochutnávame, aby kaša nebola príliš kyslá. Ak by sa predsa len podarilo to prehnať, navrhujem zmierniť medom. Varíme do vysnenej konzistencie a podávame. Ja som ešte ozdobila sušeným ovocím. Dobrú chuť :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára