Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Avokádová nátierka

utorok 12. marca 2013

Avokádová nátierka

Ďalší zelený prírastok do kuchyne, ďalší zúfalý pokus privolať jar. Zima trvá už príliš dlho a to sa, samozrejme, odráža aj ja našej psychike. Viem čo hovorím, pozorujem to na sebe. Som mrzutá, bez energie, pol dňa neprehovorím ani slovo a neviem sa na nič sústrediť. Keď nám potrebné vitamíny do tela nenapumpuje slniečko, musíme túto prácu odviesť my.

Avokádo je zdrojom draslíka a horčíka, vitamínov E, C a skupiny B. Má mnoho pozitívnych vlastností, viac sa o ňom dočítate napríklad tu.

Nuž, takže čo vlastne budeme na nátierku potrebovať?

  • zrelé avokádo
  • paradajku
  • cesnak
  • citrónovú šťavu
  • jogurt
  • syr 
Množstvá neuvádzam, každý nech sa rozhodne podľa seba. 

Avokádo vydlabeme a rozpučíme vidličkou, pridáme k nemu na malé kocky nakrájanú paradajku a prelisovaný strúčik cesnaku. Pokvapkáme šťavou z citróna a pridáme jogurt (ja som dala jednu malú lyžičku). Môžeme osoliť, ale keďže ideme pridávať syr, pozor aby to nebolo príliš slané. Spolu so syrom potom rozmixujeme (alebo ani nemusíme) a už len mažeme na chlieb. 


Ja som nátierku jedla s domácimi pletienkami, recept tu
Myslím, že táto nátierka by sa ujala aj na nejakej párty, stačí ju natrieť na jednohubky, veľkolepo ozdobiť a nepohrdne nimi nikto :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára