Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Frankensteinove bravčové rolky

štvrtok 28. marca 2013

Frankensteinove bravčové rolky

Ja asi vždy musím byť nejak výnimočná. Internet je plný receptov na mazance, judáše, koláče a barančeky.. a ja pridávam príspevok o mäse. Nech. Sladkého bolo dosť, dajme si niečo poriadne :D

Na rolky budeme potrebovať:

  • bravčové rezne
  • šalát (ľubovoľný, tento raz little gem)
  • šunku
  • syr s modrou plesňou
  • sušené paradajky

Je to jednoduché. Rezne naklepeme. Zistila som, že v kuchyni nemáme tĺčik, takže som musela improvizovať (zase raz) a použila som lis na cesnak. Prekvapilo ma to, ale celkom dobre sa s ním pracovalo :D Potom ich osolíme, okoreníme a navrstvíme naň ostatné prísady nasledovným spôsobom: na spodok list šalátu, naň plátok šunky, obdĺžnik syra a trochu paradajky. 


Teraz rezeň zvinieme do rolky. Pozor, chce to trochu šikovnosti. Snažíme sa, aby odtiaľ nevytŕčal aspoň ten syr, inak sa roztečie. Ja nie som v tomto práve odborník a preto som sa poistila. Každú rolku som pripichla špáratkami a boky zašila. Áno, obyčajnou niťou, obyčajnou ihlou :D Napokon to vypadalo nejak takto, ako ďalšie šialené dielo Frankensteina.



Rolky na oleji prudko opečieme zo všetkých strán.


A potom ich preložíme do pekáča (výpeku sa nezbavujeme!! ešte ho budeme potrebovať) a pečieme najprv na vysokej teplote pár minút, potom oheň stiahneme a dopekáme (mne celý proces trval asi 50 minút), ak je to nutné, podlievame vodou alebo prikryjeme alobalom. 


Hlavne to neprežeňte nech mäso úplne nevysušíte, musí ostať šťavnaté. Na záver servírujeme, vrelo odporúčam chilli -- medovú omáčku (recept nájdete tu), prípadne pečené zemiaky. 

Porcia pre Hell.

A tá pre mňa :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára