Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (7)

štvrtok 20. júna 2013

Bleskovky z kuchyne (7)

Nemôžem to síce povedať s čistým svedomím, pretože ešte to nie je úplná pravda (chýbajú mi dva zápočty), ale skúšky sú za mnou, posledná bola v pondelok a dopadla nad moje očakávania. Takže mi spadol kameň zo srdca (a nebyť zápočtov, bolo by mi aj ľahko na duši, ale nejak sa to časom hádam dorieši..).

Bude teda viac času na varenie či pečenie. Horšie je, že v lete mi až tak nechutí a istia to skôr osviežujúce šaláty, ako mäso s omáčkami. Podobne je to s koláčmi. Keď už, radšej si dám zmrzlinu ako zákusok.. Čo som týmto vlastne chcela povedať? Že neviem ako to na blogu bude fungovať ďalej. Pravdepodobne sa k serióznym receptom tak často nedokopem a budem prispievať skôr fotočkami bez postupu, ktorý je tak primitívny, že ani nestojí za reč.

Tak ako teraz: pridávam ďalší diel cyklu bleskoviek :D










Na dnes všetko priatelia, užívajte si leto a teplo, kým ešte trvá a držte mi palce, nech z tejto mojej školy načisto nedostanem infarkt :(

1 komentár: