Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Horčicovo medový losos

streda 19. júna 2013

Horčicovo medový losos

Losos sám o sebe je chuťovo veľmi výrazný, preto je najlepšie ho nekaziť kadejakými prílohami, aby to nebolo príliš prekombinované. Toto tvrdenie mám myslím v každom článku o lososovi, ale opakovanie je matka múdrosti a nezaškodí niektoré veci si pripomenúť. Stačí ho pokvapkať citrónom, ochutiť bylinkami a hotovo. To by som však nemala čím prispievať na blog :D Preto som sa rozhodla rybku aspoň jemne ozvláštniť a pripraviť ho pre mňa trochu netradičnejšie.

Na dve porcie:

  • steaky z lososa
  • 1 lyžica olivového oleja
  • 1/2 lyžice horčice
  • 1 lyžička medu
  • 1 lyžička rozmarínu
  • mrazená zelenina ako príloha
Najprv si pripravíme omáčku. Zmiešame olej, horčicu, med a rozmarín, prípadne môžeme dochutiť soľou a korením. 


Steaky potom obabreme v omáčke a na rozpálenej kvapke oleja opekáme z oboch strán asi dve minúty. 




Zmiernime plameň a pod pokrievkou podusíme ešte 3-5 minút, záleží od hrúbky steaku. Lososa nerobíme príliš dlho, aby sa nevysušil. Hotovo. Do výpeku už len pridáme zo dve hrste zeleniny (ak treba, pridáme ešte olej alebo maslo) a dusíme do mäkka. 


To je všetko, priatelia, môžeme konzumovať :) Dobrú chuť!




A ešte krabičková verzia, ktorá mi ostane na druhý deň..


2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Veru hej, aj ja som si to už povedala pri niekoľkých Tvojich príspevkoch ;)

      Odstrániť