Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (8)

utorok 9. júla 2013

Bleskovky z kuchyne (8)

Som späť v Brne. Návrat po takmer týždňovom gastronomickom rozmaznávaní sa skončil, je čas chopiť sa panvice a začať kúzliť.
Aaale pekne po poriadku. Zatiaľ som ešte zásobená z domu, takže varenie sa odkladá (asi tak o deň :D) a dnes si dáme zase jeden oddychový príspevok prešpikovaný fotkami. Je viac ako pravdepodobné (ba asi až isté), že niektoré kombinácie jedál tu už raz boli. Keď si raz niečo obľúbim, opakujem to stále dookola, až ma to celkom neomrzí (a to veru niekedy trvá poriadne dlho). Preto sa vopred ospravedlňujem a týmto končím úvodné tliachanie reči a prejdem k podstate.


Pre mňa nesmrteľná kombinácia.. arašidové maslo a plesňový syr --> fantázia :)


Mimochodom, je to presne tento beťár :)


A viete čo je nové? Minulý týždeň sa pokazila mikrovlnka :( To trochu sťažuje výrobu takýchto rýchloobedov, ale nejak sa s tým popasujem;)



A čo sa rýchloobedov týka, vajcia to vždy istia :)


Mumminky of muffinky, eeeh, pardon, muffinky od maminky sú najlepšie pod slnkom a v celom známom vesmíre ♥




Priznávam, toto trochu nevyšlo :D cmar s kakaom, bleh..





Lyofilizované ovocie z TOHTO článku.







Alebo ako využiť šťavu z kompótu, ktorá vám ostane z pečenia :)



A pár slov o Maxizmesi od Mix It tiež padlo TU.


Celkom sa toho nakopilo a to ešte ani zďaleka nie je všetko. Ten fotoaparát by niekto predo mnou mal zamknúť do trezoru. (Keby tie fotky aspoň za niečo stáli a mali by ste z toho aspoň estetický zážitok, nič nepoviem, ale takto.. hm.) 
Lúčim sa s vami tradične: užívajte si leto kým sa dá, ja idem skontrolovať školský mail, či mi už vyučujúci konečne uznal praktikum (áno, niekto je neschopný a ešte stále nemá dva zápočty :( ), aby som mohla riešiť už iba diplomku (ktorú budem aj tak odsúvať, kým sa mi to načisto nevypomstí..)

6 komentárov:

  1. Domácí chléb si pečeš sama? :P Jinak kombinace arašídového másla se sýrem mě překvapila. Nikdy by mě nenapadla. :))
    Tu brokoličku s parenicí bych si dala. :P
    Pšeničná kaše má bezvadnou konzistenci. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, pečiem si vlastné, presne viem, čo do nich dám a viac mi chutia :)
      Nie si prvá, kto sa pozastavil nad kombináciou syr s arašidovým maslom, ja mám zrejme divné chúťky :D

      Odstrániť
  2. to je mlsek! a chlebíku - ke mě!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď tak nad tým uvažujem, načase upiecť ďalší :)

      Odstrániť