Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Šalát s vajíčkom a sušenými paradajkami

utorok 6. augusta 2013

Šalát s vajíčkom a sušenými paradajkami

Pekný večer všetkým, v blogovom svete je v poslednom čase nejako mŕtvo, nemyslíte? Ale vôbec sa nečudujem. Koho by bavilo sedieť za počítačom, keď sú vonku ideálne podmienky jedine sa posedávanie pri vode, zmrzline a dobre vychladenom pive (prosím, radšej nekombinovať posledné dve menované veci :D).

Ani ja som nebola práve aktívna, ale to je spôsobené dvomi vecami: jednak som bola doma, ako som už párkrát avizovala a po druhé.. mám práve obdobie, kedy mám v pláne toľko vecí vyskúšať a otestovať v kuchyni, že neviem do čoho sa pustiť skôr.. a potom v konečnom dôsledku neurobím buď nič, alebo niečo úplne iné, overené a preto sa neoplatí vôbec niečo písať :D Máte aj vy také fázy? Či to len ja som zase tá divná? :D

Ale minimálne najbližších pár dní mám v pláne trochu otravovať, pretože zoznam must do receptov dostal reálnejšie kontúry a vypadá, že už neostane len pri plánovaní :)

Takže dnes si na rozbeh dáme niečo jednoduchšie. Aby ste sa hneď nevyľakali :D Ale ak ma sledujete už nejaký ten týždeň, viete, že nič komplikované to nebude ani do budúcna, snažím sa variť či piecť čo najjednoduchšie. Veď ako dobre všetci vieme, v jednoduchosti je krása. 

V rádiu práve hlásili, že v týchto horúčavách sa neodporúča večer konzumovať mäso. Nuž, tak nahraďme bielkoviny niečím iným. Čo takto vajcom?

Recept: Na šalát zmiešame vajce uvarené natvrdo s uhorkou a bielou reďkovkou, primiešame sušené paradajky, nakladané v oleji s cesnakom a bylinkami a pokvapkáme ešte olejom z paradajok.  Ja mám FANTASTICKÉ DOMÁCE, ktoré robila moja mamka. Vy pokojne použite napríklad tie z Lidla, už som ich niekoľkokrát skúšala a za seba môžem odporučiť.



Domáca výroba, mami, sú úžasné ♥♥♥
Sušené na slnku, naložené v slnečnicovom oleji s cesnakom a bylinkami: rozmarínom, oreganom, provensálskym korením, bazalkou, bylinkovou soľou, petržlenovou vňaťou.. a možno som na niečo ešte zabudla :D
Nepreháňajte to so slniečkom príliš a dodržiavajte pitný režim, ale hlavne: vychutnávajte si leto plnými dúškami ;)

2 komentáre: