Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Vajíčka v paradajkovej omáčke

nedeľa 11. augusta 2013

Vajíčka v paradajkovej omáčke

Dnešný obed je výsledkom inšpirácie, ktorú som našla na Veronikinom blogu. Je to talentovaná slečna, ktorá si väčšinu receptov vymýšľa sama a už mnohokrát som pri pohľade na jej výtvory iba lačne slintala na klávesnicu. Preto neváhajte a ak ju ešte nepoznáte, kliknite na jej stránku, určite vás zaujme. Mne napríklad padol do oka recept na Shakshuku, ktorú som si však prispôsobila obrazu svojmu.

Nemám príliš v láske papriku (myslím, že jediná zelenina, s ktorou mám problém. Chutí mi iba pečená a aj to len červená :D), preto som sa rozhodla ju vynechať a omáčku spraviť kompletne paradajkovú.

Ako teda na to?

Najprv si narežeme šupku na paradajkách (na moju porciu som použila jednu) a zalejeme ich vriacou vodou z konvice. Na olivovom oleji orestujeme cibuľu a dva strúčiky cesnaku nakrájané nadrobno. Keď budú osmahnuté do sklovita, pridáme pokrájané paradajky zbavené šupky, prikryjeme pokrievkou a dusíme 5 minút. Pridáme mleté čierne korenie, sladkú papriku, bazalku, dobre premiešame a navrch rozklepneme dve vajíčka. Tie v žiadnom prípade nerozmiešavame, necháme ich uvariť pod pokrievkou, stačí 5-6 minút.





Och a mimochodom, všetkým Zuzkám dnes prajem všetko najlepšie k meninám :)

2 komentáre: