Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Nadýchaný brokolicový krém

utorok 15. októbra 2013

Nadýchaný brokolicový krém

Nie je to tak dávno čo som zistila, že kyslá smotana je mi ťažká na žalúdok. V malom množstve mi nevadí, ale i tak to môjmu tráveniu nerobí dobre. Preto som rozmýšľala, čím ju nahradiť, napríklad pri príprave krémových polievok, ktoré mám tak rada. Jogurty sa mi zdali príliš riedke. Napokon som to praktizovala tak, že som v polievke nechávala iba minimum vody, no to nebolo úplne ideálne riešenie, pretože to podstatne zredukovalo množstvo porcie.

Až raz som našla niekde v zákutiach internetu celkom šikovný spôsob, ako zahustiť polievku tak, aby mi bruško neprotestovalo. Trik je v pridaní avokáda. Už som túto fintu využila pri šampiňónovej polievke a avokádo jej dodá práve tú výbornú nadýchanú konzistenciu. Naozaj, krém bol našľahaný ako obláčik! Ak neveríte, presvedčte sa na vlastnej koži.

Na 1 mega porciu brokolicového krému potrebujeme:

  • 2 - 3 väčšie ružičky brokolice
  • 3 PL mlieka
  • 1/4 - 1/2 avokáda
  • mleté čierne korenie, majoránka
Brokolicu uvaríme v ochutenej vode domäkka, aby sa lepšie mixovala. Precedíme z nej takmer všetok vývar, ale časť si necháme, aby sme mali krém čím zriediť. K brokolici pridáme mlieko, avokádo a rozmixujeme tyčovým mixérom. Po lyžičkách pridávame vývar, kým nedosiahneme hustotu, ktorá nám vyhovuje. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára