Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Thank God it's Friday!

piatok 4. októbra 2013

Thank God it's Friday!

Príjemný piatkový večer všetkým!
Po uplynulých siedmich dňoch sa cítim ako vyflusnutá a následne prejdená prinajmenšom kamiónom, ak nie rovno dvomi. Najradšej by som sa zahrabala do perín a celý víkend prespala. Ešteže to počasie mi robilo radosť. Aspoň som využila svoju nedávno kúpenú sukňu a nebolo mi tak ľúto investície.

Ako som spomínala už minule, tentokrát sme poctivo naplno zarezávali v laviciach a tak na nejaké kuchtenie vôbec nebol čas. Pondelky, štvrtky a piatky trávim podstatnú časť dňa v škole, takže to istia verné krabičky. A keď prídem domov, po prvé sa mi nechce vymýšľať nič zložité, čo by som vzala pod zub, takže to istí zelenina a syry a po druhé, nejak ma opustila inšpirácia. Vôbec neviem s čím novým by som prišla. Snáď tento stav čoskoro prejde.

Nebolo to však so mnou úplne márne a musím sa s vami podeliť o jeden experiment, ktorý som vyparatila. Konečne mali v obchode schopné avokádo, ktoré ma cenovo nezruinovalo a tak som ho šupla do košíka. Lenže väčšinou využijem na prvý raz iba polku z neho a tá druhá mi v chladničke do druhého dňa úplne očernie. Jasné, jesť sa to dá, na chuti sa nič nemení, ale nevypadá to práve pekne. Preto som googlila nejaké finty, ako na to. Našla som niekoľko rád a nakoniec skombinovala snáď všetky dokopy:

  • kôstku z avokáda nevyberáme 
  • reznú časť pokvapkáme citrónovou šťavou
  • celé ho pozorne zabalíme do potravinovej fólie, aby sa k nemu nedostal vzduch a neprebiehali tak reakcie spôsobujúce zmenu jeho farby
  • nakoniec ešte aj s fóliou zabalíme so sáčku a uskladníme v chladničke
Musím povedať, že experiment sa vydaril. Moje avokádo si v tomto stave pobudlo v chlade 4(!!) dni a vypadalo takto:


Okej, nie je nádherne zelené, ale vážení, to boli štyri dni! Takto väčšinou predtým nevypadalo ani na ten druhý..

Toľko k mojim hókusom-pókusom v kuchyni. 

Rada by som prešla ešte k jednej téme, ktorá sa jedla vôbec netýka. Ako som už natešene načrtla, bolo naozaj krásne, slniečko svietilo a robilo mi skvelú náladu, ale zima bola teda poriadna. To ma inšpirovalo k tomu, aby som sa poobzerala po pár kúskoch, ktoré by obohatili môj šatník. Zatiaľ teda iba virtuálne, pretože nejak momentálne nemám náladu vymetať obchody. Takže nasleduje taký môj wishlist, respektíve nápoveda pre mamku.. 

Tak teda, milý Ježiško..


Do kosy, ktorá panuje vonka nie je nič lepšie ako hrejivé svetríky. Akurát si ešte vybrať ten správny..


Červený, alebo žltý? To je otázka!!

A keďže minulú zimu sa mi kompletne rozpadli obľúbené čižmy, budem musieť aj túto sezónu do nejakých investovať. Lákajú ma tieto fešandy, je to presne taký môj rebelský štýl, no do snehu to vôbec nie je praktické a radšej by som si priala nejaké vysoké do kolien. A hlavne vypchaté kožušinou. Ale na také som zatiaľ ešte nikde nenarazila..




No a najhoršie na tom je, že môj milovaný čierny kabátik mi je veľký a vypadám v ňom ako sirota, preto sa zrejme budem musieť buchnúť po vačku a splašiť nejakú náhradu. Ja by som chcela znovu nejaký kabát v čiernej farbe, pretože sa to dobre nosí, je to také univerzálne, ale mamka by si na mne predstavovala takú tú michellinovskú vetrovku, ktoré mne absolútne nerežú. Celkom by sa mi ešte pozdávalo niečo takéhoto typu, ale stále váham..


Čo k životu nutne nepotrebujem, ale padlo mi do oka, sú tieto doplnky! Áno, ja to jedlo zakomponujem snáď všade..

Okrem toho sa mi nedávno zapáčili multi náhrdelníky, jeden som videla na kamarátke a vypadá to úžasne. 


Tak to by bolo o mojich momentálnych túžbach a tichých prianiach. Čo sa týka tých, ktoré sa dajú konzumovať, o tom sa radšej ani rozpisovať nebudem, to by bol stráááááášne dlhý článok ☺.
Týmto sa teda s vami lúčim, majte krásny večer. Vyrazte si niekam s priateľmi napríklad, ja idem trochu relaxovať pri seriáloch a dobrej večeri pravdepodobne ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára