Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Thank God it's Friday!

piatok 20. decembra 2013

Thank God it's Friday!

Konečne! Je piatok s dátumom 20.12.2013. To sú presne tie číslice, ktoré som chcela vidieť. Pretože sa zhodujú s tými, ktoré veselo svietia na mojom lístku na autobus domov! Odpočítavanie dospelo do úspešného konca a ja sa teším ako blcha.

Neviem ako ste na tom vy, ale mne stále akosi nedochádza, že už o pár dní tu máme najkrajšie sviatky v roku. Vianočná nálada tu stále nepanuje a už ani nebude, pretože osadenstvo bytu sa pomaly rozchádza. Takže si ju musím vykúzliť nejako umelo. Trebárs púšťaním si tradičných odrhovačiek, ktoré každoročne vyrevúvajú z rádia. Mne nevadia, ono to k Vianociam proste patrí. Medzi moje obľúbené okrem iného patrí táto:


Myslím, že mamke sa nepáči, tuším sa vyjadrila, že má hlúpy text.. a spevák nepatrí medzi jej obľúbencov, ale ja ju zbožňujem kvôli tej melódii, vždy mi vykúzli úsmev na tvári.

Atmosféru Brna mám rada, ale je načase na pár dní ju vymeniť za tú s vôňou domova. Hodiť sa do pohody, nič neriešiť, užívať si prítomnosť blízkych, dovoliť im, aby vám začali neskôr liezť na nervy..

Obávam sa však, že až taká úplná pohoda to nebude. Určite sa nevyhnem prípravám na štedrý večer. Bude treba ešte naposledy všetko upratať, vyzdobiť celý byt, možno dopiecť koláče (neviem v akom stave sú tieto body programu, mamka radšej neprezradila).. A potom v utorok variť a piecť, zdobiť stromček.. ale to už sú tie príjemnejšie povinnosti. Darčeky mám, chvalabohu, kúpené už všetky, takže aspoň túto stresovú záležitosť, ako ich zháňanie na poslednú chvíľu, sa mi tento rok podarilo obísť. 


Dnešné ráno som si však konečne vychutnala ako sa patrí. Keďže spolubývajúca včera večer zbalila kufre, mala som izbu pre seba a tak som sa po dlhej dobe mohla naraňajkovať kultúrne, ako človek, pri zažatom svetle. A tak sa s vami s mojou lahôdkou podelím. Nie je to nič špeciálne, ale takto to mám najradšej. Bez banánu ani ranu a v nedávnej akcii som konečne obnovila zásoby fíg, takže šup s nimi do misky! 


Chcel to byť stromček, ale veľmi sa naň neponáša..

Mimochodom, Ježiško je tento rok nejaký popletený. Nielenže prišiel na zlú adresu (predsa len, Brno ešte stále vnímam len ako prechodný domov..), ale dokonca skôr, ako to má vo zvyku. Spolubývajúca mi nakázala, že to mám otvoriť až pod stromčekom, aby som Ježiškovi nevyrobila nejaké problémy, keď to takto pomotal, ale z tvarov balíčkov sa dá ľahko uhádnuť, čo sa v nich asi ukrýva. 


Každopádne, odpúšťam mu to, pretože domotal aj darček pre Z. a odložil si ich u mňa, takže sme si boli kvit. 

Nuž.. koniec ďalšieho bezobsažného tliachacieho článku, je najvyšší čas to tu zabaliť a fičať preč. Všetkým krásny piatok, majte sa dobre a ak náhodou tiež máte namierené na cesty, spievajte si spolu so mnou:



4 komentáre:

  1. banány a fíky miluju, akorát když já ten balíček s fíkama načnu, tak ho celej sežeru. Vánoce jsou někdy galeje, ale když to člověk chce mít hezký, tak pro to musí něco udělat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Figám veru ťažko odolať :)
      Ale ono to, že ak chceme mať niečo pekné, musíme pre to niečo obetovať neplatí len na Vianoce, takže by som to nebrala až tak tragicky. Len je toho akosi viac naraz, preto to človek vníma intenzívnejšie.

      Odstrániť
  2. Všechny ty fotky jsou nádherný :) Já už mám taky dárky zabalený všechny a strašně moc se těším :) Strašně rychle to uteklo, už za necelé 4 dny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejak rýchlo ubehol celý tento rok, aspoň ja mám ten dojem. Veď ešte pred chvíľou bolo leto!
      Tiež sa už teším, patrične si tú parádu vychutnám :)

      Odstrániť