Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: I just blogged because I wanted to..

utorok 29. apríla 2014

I just blogged because I wanted to..

Príjemné dobré ránko všetkým!

Viem, viem, som hrozná. Frekvencia príspevkov na blogu tento mesiac je naozaj nízka a veľmi ma to mrzí. Ale jaksi nie je o čom písať. Nevarím, pretože a) som doma a žalúdok má na starosti mamka; b) síce úplne aktuálne sa nachádzam v Brne, ale žijem zo zásob. Takže receptové články sú zatiaľ v nedohľadne. Nuž a tie obkecávacie, ako hovorím, neviem o čom by som vám napísala. Výnimočne by aj bola chuť, chýba však téma.

Okrem toho, keďže sa vonku zase počasie trochu umúdrilo, viac ma to ťahá na vzduch, vychutnať si slnečné lúče a hrejivé chvíle v prírode. Dúfam, že sa to už nejak veľmi nezvrhne. Horšie je, že by som ten čas mala venovať učeniu. O mesiac tu máme záver semestra, skúšk sa pomaly blížia a zase bude treba zasadnúť nad knihy a nezáživné pdf-ká. Teraz ešte úspešne prokrastinujem, ale už sa vidím aký budem mať nerv o dva týždne, kedy to už bude naozaj na spadnutie. Vysokoškolský systém je v tomto naozaj hlúpy. Počas semestra niekedy človek nemusí krížom slamy preložiť a potom na konci chcú všetci všetko. A myslia si, že študent je čarodej a vedomosti cucá z prsta. Ale čo sa budem sťažovať, určite to máte ťažké všetci, nielen vysokoškoláci, ale i tie mladšie ročníky.

Už sa teším na štvrtok, kedy bude sviatok, pretože po dlhom čase (tuším od februára) pôjdeme s mamkou a sestrou navštíviť rodinku na dedine. Dúfam, že bude pekne, inak tam bude nuda. V opačnom prípade sa však bude dať behať po záhrade, v hore, urobíme si zdravotnú prechádzku po dedine, zabavíme sa s bratrancami. Proste taká tá idylka. Čo vy a vaše plány na tieto dva sviatky? Spravíte si nejaký predĺžený víkend, či to nebude možné?

Mám tak nejak úplne rozhádzané dni, že neviem koľká bije. Celkom presne to dnes u mňa vystihuje tento obrázok:


No čo už, snáď sa mi to nejako zrovná v priebehu dňa. 

Mimochodom, nemáte nejaké tipy na skvelú muzičku? Nejakého rýchlejšieho rázu.. trebárs s dance alebo dubstep nádychom, či šmrncnuté ľahkým metalom? Viem, divné požiadavky, ale to je štýl, ktorý mám rada. Vzhľadom k tomu, že mojimi obľúbenými interpretmi sú Linkin Park a Tiesto či iní DJi sa zrejme vymykám od ostatných dievčat, nuž ale každý máme vlastný vkus..

Tak to by bolo hádam všetko, užite si utorok (dúfam teda, že je naozaj utorok :D), majte pohodový deň a tešte sa, že tento týždeň bude aspoň o trochu kratší. Pretože už pozajtra je štvrtok, deň voľna a potom ten piatok už určite nejak prežijeme a hurá víkend!


8 komentárov:

  1. Podľa mňa nie je hlúpe, keď sa po nás nechce priveľa počas semestra. Ten minulý som sa išla roztrhnúť pomaly a v skúškovom som potom nebola schopná ničoho. A to som sa musela počas semestra učiť. Problém ale bol, že aj tak sme nestihli prebrať ani polovicu požadovaných znalostí, takže to bola iba strata energie a času. Je to na osobnej zodpovednosti či sa na niečo dobrovoľne študent pozrie a naučí sa aj inokedy ako tesne pred písomkou. Ak toho nie je schopný, tak je holt len lenivý a za to školský systém absolútne nemôže. Výška je podľa mňa o tom, že sa má každý starať o seba a úroveň svojich znalostí a prebrať za seba zodpovednosť. Uznávam, že testovanie podobné skúške vie na ňu výborne pripraviť, ale nepripadá mi to ako životne dôležité.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, človek je na výške preto, lebo tam chce byť, nie je to niečo čo by robil z nejakej povinnosti. Len u niektorých ľudí funguje skôr taký ten mechanizmus, že efektívnejšie pracujú pod tlakom. Okrem toho, podľa seba viem, že keby nám na niektorých cvičeniach vyučujúci zadávali menšie problémy po častiach a nie všetko naraz, určite by som z toho mala viac a viac sa naučila. Na každého platí niečo iné.. :)

      Odstrániť
    2. Rozdeliť látku po častiach je celkom efektívne...ak ti škola nerozbije celý týždeň...a hlavne ako som spomínala, u nás je problém v tom, že ju aj tak nepreberieme celú, teda aspoň na ťažších predmetoch ako biochémia alebo anatómia...tam bol čas iba na to, aby nám ukázali a vysvetlili životne dôležité cykly a časti. Zvyšnú trištvrtinu látky som sa drvila mesiace vkuse aby som vôbec preliezla...priebežne si to treba pozerať aj individuálne, bez toho to nejde. Sama som sa poučila, aj keď nie som dokonalá.

      Odstrániť
    3. Ja sama som typ človeka, ktorý je niekedy až príliš zodpovedný a snaží sa všetko urobiť na 120%, nič neodkladať na poslednú chvíľu a svedomito plniť všetky úlohy. Ale! Keď vidím, ako moji spolužiaci školu flákajú, nič nerobia celé dni a i tak im to na preliezanie ročníkov stále stačí, začína ma opúšťať motivácia a svedomie mi nahlodáva "evil me", ktoré by sa najradšej na všetko vykašľalo a konalo tak, ako tí ostatní. Preto mi v tomto nastavený systém nepomáha, keď sa odo mňa niečo nevyžaduje, nemám ten správny hnací motor niečo robiť.
      Každopádne, asi je úplne zbytočné porovnávať moje a tvoje štúdium, pretože biochémia je úplne o niečom inom ako astrofyzika :D

      Odstrániť
    4. Tiež mám podobných ľudí naokolo. A aj podobné pocity...je to na nevydržanie občas. Asi je niečo pravdy na jednom výroku čo zaznel v slobodnom vysielači: Prostredie má obrovský vplyv na človeka. Ak chcete byť bohatý, zdržujte sa pri nich a sám sa ním stanete(to platí podľa mňa aj na duchovné bohatstvo a vedomosti). Potom sa idem zhroziť nad tým, aké "prostredie" mám okolo seba.

      Odstrániť
    5. Veľmi dobre napísané, úplne s tebou súhlasím, ale je to naozaj smutná skutočnosť..

      Odstrániť
  2. Na tú muzičku by som doporučila HIM :) napríklad Sacrement of love alebo Wings of butterfly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za tipy, určite si ich vypočujem ;)

      Odstrániť