Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (20)

sobota 7. júna 2014

Bleskovky z kuchyne (20)

Ani sa mi nechce veriť, že som sa dopracovala už k dvadsiatemu vydaniu tejto rubriky. Pritom v zložke na mňa čaká ešte kopec ďalších nespracovaných fotiek, no to svedčí len o tom, aká som v poslednej dobe lenivá.

Musím sa priznať, predtým som bola na blogu takpovediac závislá. Nebolo hádam minúty, kedy by som naň nemyslela. Čo publikovať, aké články ma čakajú na prečítanie od ostatných bloggerov. Bola som nervózna z toho, keď som už druhý deň niečo nenapísala. Teraz to beriem viac easy. No a čo, že návštevnosť môjho blogu bude minimálna? Svet sa nezrúti. I tak vznikol vlastne len z recesie a pre moju radosť. A s tým súvisí i táto rubrika. Baví ma fotiť si jedlo. Mnohým to príde šialené, divné a nenormálne. No a čo. Každý sme nejaký. Niekto má o koliesko viac, niekto menej.

A preto sa s vami podelím o ďalšie snímky z vysokoškolskej kuchyne. Nebude to nič prevratné.. ale to ste určite čakali.




















Viem, že som zase málo aktívna. Hodím to na lenivosť a nádherné počasie. Jediné čo sa mi chce, je slniť sa na balkóne s dobrou knižkou v ruke. A keďže podľa seba súdim teba ako sa hovorí, z toho, ako mŕtvo to vypadá i na iných blogoch mi je jasné, že vy si tiež dosýtosti užívate spaľujúce lúče. Alebo nie? Ste zahrabaní v knihách a snažíte sa naliať do závitov posledné informácie pred písomkami a skúškami? 
Ako ste na tom? Pokojne sa ozvite!
Zatiaľ prajem krásny zvyšok soboty!

2 komentáre:

  1. ten domácí sýr vypadá úchvatně! Já púrokrastinuju jak můžu, s tak krásným počasím to snad ani nejde jinak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne ťa chápem, konečne počasie, ktoré mi robí radosť :D
      Syr nielenže vypadá, ale aj chutí úžasne. Teta je majster, vyrába údený i čerstvý, dokonca niekedy parenice a korbáčiky. A keď mali kozie mlieko, tak bol aj kozí, ten mi chutil snáď najviac :)

      Odstrániť