Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (21)

štvrtok 17. júla 2014

Bleskovky z kuchyne (21)

Prepáčte, že sa ozývam len po týždni, ale v priebehu predchádzajúcich siedmich dní som nemala na srdci nič, čo by som vám rada napísala. Väčšinou sa flákam, čítam knižky, užívam si slnko a keď varím, sú to také tie klasiky, ktoré mám mnohokrát odskúšané a na ktoré sa dá spoľahnúť. Alebo varí mamka.

No a keďže dneska fičím na návštevu k mojej najlepšej kamarátke, zase budem pár dní neaktívna. Preto som sa rozhodla vám to trochu vynahradiť aspoň nejakými tými fotkami. Áno, zase raz nahliadneme do vysokoškolskej kuchyne v momentkách.

Do pozornosti dávam moju pretrvávajúcu závislosť na avokáde a rybách. Mimochodom, aj dnes som mala pečeného pstruha. S batátom. Osudová kombinácia.

Okrem toho, je to tu zamorené pečivom, viac než by mi bolo milé, ale musím. Inak vraj moja váha nikdy nestúpne. No neviem, už teraz sa cítim ako menší nákladný vagón..


Jasné, a ešte hummus! Ten si tiež našiel pevné miesto v chladničke.






Domáca Lučina tiež nesmie chýbať, kam sa hrabe ten originál!




A takto to dopadne, keď na byte objavím toastovač..












Užite si leto, ako tak pozerám von oknom, zase sa zaťahujú mračná. Akurát, keď potrebujem utekať na autobus. Zákon schválnosti u mňa funguje stopercentne. 

4 komentáre:

  1. Zrovna nedávno jsem doma dělala mámě domácí lučinu s vlašáky a moc se povedla, je to prý opravdu lepší než ta kupovaná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím! Doma vyrobené je vždy všetko lepšie ;)

      Odstrániť
  2. Podľa môjho názoru by mohlo pršať viac...po tých neskutočných suchách by mohol prísť aj normálny rok, kedy by som sa nepražila vo vlastnej šťave...neznášam horúčavy...tú omeletu už musím dakedy vyskúšať. Tá tvoja zeleninová vyzerala krásne. XP

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ja som zase radšej, keď je v lete horúco. Zimu neznášam a v iné mesiace si jej užijeme dosť..

      Odstrániť