Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Dvojité kuracie soté

štvrtok 24. júla 2014

Dvojité kuracie soté

Pýtate sa čo je to za čudný názov? Prečo dvojité? Vysvetlenie je jednoduché: spojila som kuracie prsia s čerstvo nasušenými kuriatkami. A voilà, máme tu dvojité kuracie soté. Ladené dožlta. Aby korešpondovalo s letnou tematikou. Navnadila som vás? Ak áno, čítajte ďalej ako postupovať, aby sa objavilo i na vašom tanieri.

Nakúpime, nazbierame, ukradneme, požičiame si:
  • kuracie prsia
  • mrkvu (najlepšie zo starkinej záhrady)
  • hrsť kuriatok (vlastnoručne nazbieraných, alebo ukoristených od spoľahlivého zdroja)
  • (arašidový) olej
  • garam masala korenie, korenie na čínu, mleté čierne korenie, soľ
  • citrónovú šťavu
  • kukuricu 
Kuracie prsia očistíme, odblaníme, pokrájame na drobné kúsky a na zohriatom oleji sprudka orestujeme. Polejeme citrónovou šťavou, poprášime koreninami, dobre premiešame a pod pokrievkou na miernom ohni dusíme. Následne pridáme nakrájanú mrkvu a kuriatka. Dusíme ďalej až kým prsia nie sú mäkké, priebežne podlievame vodou. Asi desať minút pred koncom pridáme sterilizovanú kukuricu (množstvo podľa vlastného uváženia). Podávame trebárs s americkými zemiakmi, hranolkami či pečenými batátmi alebo ryžou a čerstvým šalátom. 


Samozrejme, prečo si obed nespríjemniť ešte viac? Treba sa inšpirovať do budúcna a tak často listujem v časopisoch..




Ak by sa vám tam žltej farby zdalo málo, pridajte ešte trochu kari korenia. Myslím si však, že to už nie je nutné. 

6 komentárov:

  1. Dovolím si spraviť menšiu reklamu...ak by ťa zaujímalo ako v mojich očiach dopadol marcipán v čokoláde od rôznych značiek, kľudne sa pozri na môj blog. A budem moc rada, ak sa so mnou podelíš aj o vlastný názor na túto tému...X)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcipán fakt neznášam, takže môj názor na túto tému bude značne subjektívne ovplyvnený :D

      Odstrániť
    2. Hm, tak to si ma fakt prekvapila...(i.i). To potom ani mandle nemusíš, čo?

      Odstrániť
    3. Nie, práve naopak, mandle zbožňujem!! Ako všetky oriešky..

      Odstrániť
    4. Tak to mi potom naozaj nejde do hlavy, prečo nemáš rada marcipán, ktorý je z mandlí a cukru(ja doň dávam aj trochu vody z ruží)...asi je to ako s tou paprikou, však? Či čo si mi to spomínala, že čerstvé nezješ ani za svet ale varené ti to nevadí....XD ... možno ide o formu...škoda...

      Odstrániť
    5. Hlavne ide o ten cukor v marcipáne. Na mňa je strašne sladký a okrem toho strašne ma z neho boleli zuby :D

      Odstrániť