Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Veľký tortillový špeciál

sobota 27. septembra 2014

Veľký tortillový špeciál

Vážení a milí, tento príspevok pre vás kompilujem už viac ako rok. Fakt nekecám, odhodlávam sa naň už strašne dlho. Najprv som potrebovala zozbierať dostatok fotiek na publikovanie. Potom nabrať chuť to celé zosmoliť, pretože som vedela, že mi to bude trvať strašne dlho. A tak sa celý proces natiahol na rok, mesiac a niekoľko dní. Na neuverenie však?

Ale poďme už k podstate veci. Nie som nejaký obrovský požierač tortíl, veď preto mi aj tak dlho trvalo, kým sa mi zoskupilo dostatočné množstvo materiálu k uverejneniu. Ale verím, že medzi vami sa nájdu fanúšikovia tohto pokrmu, navyše, keď je tak vysokoškolsky friendly -- rýchly na prípravu a pomerne lacný.

Nechajte sa teda inšpirovať tým, čo moja maličkosť vytvorila a v komentároch sa podeľte o vaše obľúbené kombinácie, určite sa na ne budem tešiť.

Ako prvá teda domáca tortilla zo špaldovej múky s avokádom, kuracím mäsom, paradajkami, uhorkou, olivami a ľadovým šalátom.





Celozrnná tortilla s avokádom, eidamom , paradajkou a uhorkou.




Viaczrnná tortilla s horčicou, šampiňónmi, paradajkou, uhorkou, syrom Brie de France a ľadovým šalátom.


Ďalej tu máme viaczrnnú tortillu s mletým mäsom na bazalke, šalátom, paradajkou a cibuľou. 





Prikladám jednu nie veľmi vydarenú foto s domácou tortillou zo špaldovej múky zabalenou na cestu do autobusu. Plnená bola kuracím mäsom, šalátom, paradajkou a kukuricou. 



Príprava ďalšieho tipu pre vás: celozrnná tortilla s mandavou, šunkou, eidamom, little gem šalátom, paradajkou a uhorkou.



Jedna rýchlovka do mikrovlnky: celozrnná tortilla s domácim kečupom, hráškom a strúhaným eidamom, aka fake pizza!





Tortilla na raňajky? Prečo nie?! Nesmrteľná kombinácia arašidového masla s banánom..




Jednou z mojich obľúbených mazacích ingrediencií v tortille (po avokáde) je určite hummus! Tu spolu s vajcom, paradajkou a mrkvou.




Medzi moje obľúbené určite patrí aj tortilla s horčicou, tuniakom, cibuľkou a paradajkou alebo tortilla s roztečenou nivou, olivami a kukuricou, ale ktovie prečo, tieto to nezvládli a nedostali sa pred objektív, čo ma mrzí, pretože sú to naozaj vydarené spojenia chuti.

A úplne na záver, jeden už publikovaný recept s tortillou v hlavnej úlohe: enchiladas!


Na dnes, myslím, úplne stačilo. A pravdepodobne nielen na dnes, ale na dlhšiu dobu (tak na rok, dva :D), kým sa mi zase niečo nenazbiera v priečinku. Krásny víkend všetkým!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára