Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week #6: Mleté bravčové s pestom z medvedieho cesnaku a cuketovými rezancami {zoodles}

sobota 25. apríla 2015

Bentó week #6: Mleté bravčové s pestom z medvedieho cesnaku a cuketovými rezancami {zoodles}

Dostala som do daru pesto z medvedieho cesnaku. Som z neho nadšená, už dávno som medvedí cesnak chcela vyskúšať, ale akosi som vždy prepásla jeho krátku sezónu. Preto som neváhala a hútala, ako s ním naložiť. Toľko možností! Napokon som ho pridala k mletému mäsu a vznikol z toho dokonale zelený obed vhodný do krabičky.

Čo budeme potrebovať?
  • 200 g mletého bravčového
  • 1 jarnú cibuľku
  • trochu masla
  • 1 PL pesta z medvedieho cesnaku
  • bazalku a bylinkovú soľ podľa chuti
  • 1 veľkú alebo 2 malé cukety
Cibuľku nakrájame nadrobno a na masle orestujeme. Pridáme mleté mäso a sprudka ho orestujeme. Ochutíme bazalkou, soľou a pridáme pesto. Dobre ho v zmesi rozmiešame a v prípade potreby podlejeme vodou. Dusíme, kým mäso nie je mäkké. 

Medzitým si pripravíme cuketové rezance: na hrubom strúhadle po dĺžke narajbeme umyté cukety na rezance. Na masle ich orestujeme a ochutíme podľa ľubovôle, ja som použila iba bylinkovú soľ. Opekáme tak 5 minút, viac netreba, aby sa cuketa zbytočne nerozvarila. Hotovo, rezance preložíme na tanier a servírujeme s mletým mäsom.




Ach, dnes je tak krásne, že z obchodu som trajdala aj s plnou taškou nákupu na pleci pešo a vôbec mi neprekážalo, že mi ju z ramena budú musieť chirurgicky odstraňovať ☺
Všetko je nádherne zelené, stromy obsypané kvetmi, proste idylka, ako má byť. Preto si zelenú naložte i do taniera!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára