Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Zapekaný fazuľovo - syrový dip

nedeľa 5. apríla 2015

Zapekaný fazuľovo - syrový dip

Nepýtajte sa ma, ako som prišla k tomuto nápadu. V podobných prípadoch je to skôr o tom, na čo mám momentálne chuť. Dala by som si syr. Ale aj fazuľu. Niečo teplé. Jasné, prečo to všetko neskombinovať? A tu ho máme, ďalší zapekaný dip.

Budeme potrebovať:
  • 1 konzervu (400 g) červenej fazule (alebo použijeme suchú, tú na noc namočíme a na druhý deň uvaríme)
  • 80 g goudy alebo iného tvrdého syra
  • 2 lyžice domáceho kečupu alebo pretlaku
  • trochu hermelínu navrch
Fazuľu prepláchneme pod tečúcou vodou z nálevu a vsypeme do zapekacej misy. Trochu ju vidličkou popučíme, prípadne môžeme zmixovať na úplnú kašu, ale ja sa prikláňam skôr k tomu, aby mal dip aj nejakú štruktúru. Premiešame s kečupom/pretlakom a polovicou nastrúhaného syra. Misu vložíme do vyhriatej rúry a zapekáme zhruba 10 minút, potom navrch nasypeme zvyšný strúhaný syr a pár plátkov hermelínu. Dopekáme ešte, kým sa syry nerozpustia a užívame si takmer vriace ťahajúce sa vlákna!





Máte už namaľované kraslice? Upečených barančekov a mazance? Vyklíčené žito? Ako sa pripravujete na veľkonočné sviatky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára