Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week #10: Lenivé bylinkové rezne

nedeľa 17. mája 2015

Bentó week #10: Lenivé bylinkové rezne

Prečo lenivé? To máte tak. Nechcelo sa mi nič vymýšľať. Akože fakt nie. Ale do práce som si niečo nachystať musela, nuž to chcelo sa aspoň trochu premôcť. Takže pre všetky zaneprázdnené gazdiné recept ako stvorený. Minimum námahy, maximálny výsledok. Lebo ak je niečo jednoduché a priamočiare, ešte to neznamená, že to nemôže byť dobré. A veru aj bolo! Navyše, okrem vás predsa nikto nemusí vedieť, koľko času ste nad prípravou strávili a môžete tak ohurovať ostatných stravníkov (napríklad náročnú svokru).

Množstvo upravte podľa počtu hladošov, ja som použila:
  • 3 bravčové rezne (dohromady okolo 400 g)
  • 1 veľký strúčik cesnaku
  • 1 ČL sušeného oregana
  • 1 ČL sušeného rozmarínu
  • 1 ČL sušenej šalvie
  • od oka bylinkovej soli a mletého čierneho korenia
  • zhruba 2 PL olivového oleja
Rezne umyjeme, zbavíme blán a jemne naklepeme. Uložíme do misky, posypeme bylinkami a koreninami, zalejeme olejom a pridáme prelisovaný cesnak. Všetko dobre premiešame, aby sa rezne rovnomerne obalili olejom a bylinkami a potom ich uložíme do rozpálenej suchej panvice. Z oboch strán sprudka orestujeme, aby dostali chrumkavú kôrku a potom na miernom plameni opekáme, kým nie sú mäkké. Ja som si ako prílohu uvarila brokolicu a zvyšok napchala do krabičiek. Hotovo, nový týždeň sa môže začať!






Máte aj vy také dni, kedy sa vám vôbec, ale vôbec nič nechce? Ako s nimi bojujete? Akékoľvek tipy sú vítané!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára