Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week #15: Filety z lososa a nejaké nočné krabičkovanie

nedeľa 5. júla 2015

Bentó week #15: Filety z lososa a nejaké nočné krabičkovanie

Šéfovia si so mnou proste robia čo chcú. Jeden zavolá druhému, ten tretiemu a tak ďalej až sa nakoniec dozviem, že síce mám dennú smenu, ale niekde inde, vlastne tam kde predvčerom, ale podstata je tá, že zase mi zmenili plány. No nezabili by ste ich? Hlavne, že platia. Teda, dúfam, že mi to nahradia aj s úrokmi, lebo inak si ich podám. Respektíve podám výpoveď ☺ A možno aj nie, v lete to hádam znesiem a potom sa zamyslím, čo ďalej.

Ale to len tak na úvod, dnes by som sa chcela v rýchlosti podeliť iba o pár jednoduchých tipov, čo sa všetko dá vtesnať do misiek. Tak napríklad dva filety z lososa pečené s mrkvou na citróne v alobale.

Alobal potrieme kokosovým olejom, položíme naň lososa pokvapkaného citrónovou šťavou a ochuteného bylinkovou soľou, obložíme mrkvou a zvinieme do balíčka. Pečieme v rozohriatej rúre 15-20 minút.



K tomu na olovrant mandľovo-banánové smoothie.


Do nočnej na večeru zelenina so syrom niva, polnočný snack v podobe jogurtu, jablka a para orechov, nuž a na zahnanie hladu nadránom vajíčko natvrdo posypané bylinkovou soľou na kolieskach uhorky.



Sľubujem, že čoskoro prídem s jedným famóznym receptom, pri ktorom moje brucho krochkalo blahom a pri pohľade na prázdny tanier sa mi chcelo plakať. Jednak preto, že škoda, že už viac nebolo a po druhé preto, aj keby bolo, nevedela by som do seba napratať už ani sústo navyše. 
Nádhernú nedeľu všetkým!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára