Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (29)

streda 15. júla 2015

Bleskovky z kuchyne (29)

Po zhruba mesiaci a pol som usúdila, že sa mi v zložke znovu nakopilo nejak veľa fotiek raňajkových jogurtových misiek a obedových mišmaš kombinácií. Čo z toho vyplýva? Že máte tú česť haha čítať tento článok. Aby som to uviedla na správnu mieru, ani nie tak čítať, ako hlavne pozerať. Teda bez zbytočných rečí, ale s o to viac obrázkami, pusťme sa už do toho!

Hneď na úvod sa musím priznať, že sa mi konečne po viac ako roku podarilo zlikvidovať oba Flapjacky, ktoré boli už zúfalo po záruke. Výsledok? Príliš mi nechutili. Čakala som, že v Brazil Nut bude viac para orechov a v banánovom banán vôbec nebolo cítiť. Jediné čo mi ostalo na jazyku bola príliš sladká chuť. Na mňa veľa cukru..







Kuriatko na citróne a bylinkách, ktoré som pripravovala pri príležitosti návštevy mojej kamarátky.



Pečené stehná po druhé, v krabičke do práce, pre zmenu so sójovou omáčkou a šalátovým korením. 


V lete sa snažím kupovať hlavne sezónne plodiny, takže tak trochu podvádzam moje milované jablká a banány, ale tých sa dosť nasýtim v zime, takže marhule, broskyne, nektarinky, a ten zvyšok: šup do misky!









Prvýkrát som si kúpila údenú rybu a musím povedať, že to bola trefa na moju strunu. Určite sa po nejakej v blízkej budúcnosti poobzerám!


 Stále zvádzam urputné boje s mangom..



Domáce jahôdky sú proste na nezaplatenie!



Prvá z mišmaš misiek.. Najčastejšie sa v nej ocitne brokolica s mrkvou a potom už to ostatné, čo je momentálne k dispozícii. Tak napríklad vajíčka.



.. avokádo, paradajka a kaleráb..



.. domáce zavárané kuriatka..




.. červená šošovica a tuniak vo vlastnej šťave..




I takto môže vypadať obed keď po nočnej nemáte chuť vystávať v kuchyni: pečená biela fazuľa v paradajkovej omáčke so štedrou dávkou syra a ľadovým šalátom.



Nesmie chýbať pravidelná dávka arašidového masla! Kešu a Maple/Pecan, potom hummus a pistáciová pasta na kukuričnej kocke. 




Ešte raz, tentokrát so syrom cottage.





Hotovo, dopracovali sme sa na koniec! Dúfam, že ste si dnešnú dávku fotiek užili a príliš ste neslintali nad klávesnicou. A ak áno, nič vám nebráni, aby ste sa neodobrali do kuchyne a prichystali si niečo sami!
Nádhernú stredu všetkým prajem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára