Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Buddha Bowl: Miska s omeletou, avokádom, mrkvou a šampiňónmi

pondelok 21. septembra 2015

Buddha Bowl: Miska s omeletou, avokádom, mrkvou a šampiňónmi

Dnešný príspevok nie je ani tak ako o recepte samotnom, ale skôr o potešení oka. Bola preveliká chuť na vajíčka a môj žalúdok si povedal, že nesmierne dávno som nemala omeletu. Dobre, vznikla jedna krásne nadýchaná, no pre efekt som ju zvinula do rolády. To to v tej miske hneď nádherne vypadalo! Keď k tomu prihodíme moje milované avokádo a chrumkavú mrkvu restovanú na kokosovom oleji, nemohlo to dopadnúť inak ako blaženým úsmevom a spokojným bruchom.

Tááákže, čo k tomu?
  • 2 vajcia
  • asi 1/2 šálky mlieka
  • kokosový olej
  • dokonale zrelé avokádo
  • paradajku
  • väčšiu mrkvu
  • hrsť sterilizovaných šampiňónov
  • hrsť zelených olív
  • bylinkovú soľ
Vajcia spolu s mliekom rozšľaháme v miske a na kokosovom oleji opekáme ako omeletu. Tú preložíme na tanier, zvinieme a nakrájame na rolky. Vo výpeku s ďalšou kôpkou kokosového oleja orestujeme mrkvu, pridáme šampiňóny a olivy. Potom podlejeme trochou vody, aby sa nepripálila a dusíme. Medzitým nakrájame avokádo, paradajku, ochutíme bylinkovou soľou a preložíme do misky. Finále: všetky komponenty naaranžujeme dohromady a vychutnávame!






Dúfam, že ste nový začiatok týždňa odštartovali úspešne a s elánom.
A ak by aj nie, zlepšite si náladu aspoň touto chutnou miskou.
Pekný pondelok!

2 komentáre:

  1. Máš ty misky vždycky úžasné. Takové všehochutě mám nejraději :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu! Všehochute sú najlepšie, s tým sa dá jedine súhlasiť!

      Odstrániť