Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Tekvicovo-banánové smoothie

utorok 3. novembra 2015

Tekvicovo-banánové smoothie

Váhala som, či vôbec tento príspevok napísať, povaľuje sa mi v priečinku už nejaký ten piatok, ale napokon som dospela k názoru, že prečo nie? Možno sa niekomu zapáči a nechá sa ním inšpirovať. Ide totiž o to, že ho ťažko možno nazvať receptom, navyše spája na prvý pohľad naozaj nezlúčiteľné suroviny. Ale! Keď môže existovať slávne pumpkin spice latté od známeho reťazca, či dokonca ho predávajú i v obchodoch (narážam na Müllermilch v >>tomto<< príspevku), rozhodla som sa prispieť svojou troškou a priniesť vám recept na tekvicovo-banánové smoothie. Určite viete, že ja a káva či akákoľvek kávová aróma sa nekamarátime, preto som sa nevydala cestou latté, ale vyrobila namiesto toho smoothie, ktoré som si dopriala ako občerstvenie skoro ráno v práci.

Takže budeme potrebovať:
  • 250 ml mlieka
  • 1 banán
  • 1/3 šálky uvarenej maslovej tekvice
  • 1/2 ČL škorice
  • 1/4 ČL perníkového korenia.
Očistenú a pokrájanú tekvicu uvaríme domäkka. Do vysokej nádoby nalejeme mlieko, pridáme kocky tekvice a kolieska banánu, ochutíme škoricou a korením do perníka a rozmixujeme (buď pomocou tyčového mixéra alebo smoothie makera). Hotovo, berieme so sebou na cesty, prípadne okamžite konzumujeme. 



Potrebnú sladkosť zaručuje samotný banán, predpokladám však, že mnohým sa to bude zdať málo, preto odporúčam dosladiť nápoj o lyžičku (či dve) medu. Tekvicu tam nebolo cítiť príliš, viac-menej ju prebila škorica, takže by možno bolo lepšie jej dať menej, ako zmieňovanú pol lyžičku. V každom prípade, je to úplne vo vašej réžii a môžete si smoothie upraviť podľa vlastných preferencií. 
Dáte sa na to? Alebo považujete toto smoothie za príliš veľkú divočinu?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára