Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: "Žmurkajúce" tekvicové volské oči s pečenou zeleninou

piatok 4. decembra 2015

"Žmurkajúce" tekvicové volské oči s pečenou zeleninou

Celý týždeň som chodila domov pomerne neskoro a keď som konečne dorazila, jediné čo ma zaujímalo bola horúca sprcha a mäkká posteľ. Preto dúfam pochopíte, že sa mi nechcelo príliš vyvárať a tak som stavila na zeleninu, ktorú stačilo jednoducho šupnúť do rúry a nechať ju svojmu osudu. Po niekoľkohodinovej šichte za počítačom sa mi ani dnes nechce dlho sedieť za monitorom, nechcem však, aby ste si mysleli, že na vás kašlem, preto pridávam recept na tieto netradične pripravené volské oči. Čo potrebujeme?
  • malú tekvicu Hokkaido
  • 2 vajcia
  • niekoľko ružičiek brokolice 
  • 2 mrkvy
  • 3-4 sušené paradajky + olej z nich
  • bylinkovú soľ
Tekvicu umyjeme a priečne prerežeme tak, aby sme dostali kruhy, z ktorých odstránime jadierka. Brokolicu rozoberieme na menšie časti, mrkvu očistíme a nakrájame na kolieska. Zeleninu rozložíme na plech s papierom na pečenie, pokropíme olejom z paradajok a do tekvicových kruhov rozklepneme vajíčka (a vytvoríme tak pôsobivých Kyklopov, haha). Sušené paradajky nakrájame na menšie kusy a vložíme ich k vajíčkam. Všetko posypeme bylinkovou soľou a dáme do vyhriatej rúry piecť na 15 minút. Zeleninu priebežne premiešame a kontrolujeme, aby sa vajcia nespálili. Ideálne servírujeme, v horšom prípade balíme do prenosnej misky a tešíme sa na druhý deň, ako si zase ulahodíme.




Dobre, uznávam, že som mohla tie volské oči dať navrch, aby ste ich videli, ale verím, že si to viete dostatočne dobre predstaviť aj bez nich.


Aké máte plány na víkend?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára