Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Syrová pomazánka z červenej repy

piatok 10. júna 2016

Syrová pomazánka z červenej repy

Viete mi niekto objasniť, čo sa to deje, vlastne presnejšie nedeje, v blogovom svete? Je tu akosi mĺkvo, ľudoprázdno. So svojimi príspevkami si prídem ako s výkrikmi do tmy. Nielenže každým dňom klesá moja sledovanosť, na to som si už zvykla, horšie je, že ani ostatní sa nečinia a ja k rannej šálke kotlu čaju nemám čo čítať! Tak či onak, dnes tu straším opäť, pretože mi príde škoda, aby som vám nedala do pozornosti tento jednoduchý recept na fantastickú pomazánku. Môžete si ňou potrieť napríklad placky Socca v >>cícerovej<<, či >>šošovicovej<< verzii.
  • 1 strednú červenú repu - upečenú v alobale
  • 150 g krémového syra
  • hrsť čerstvých byliniek (bazalka je super)
  • malý strúčik cesnaku
Upečenú a ošúpanú repu pokrájame nadrobno a vložíme do robota/mixéra spolu so syrom, bylinkami a cesnakom. Mixujeme a mixujeme a mixujeme, do bezvedomia, kým nedostaneme čo najhladšiu textúru. Ale zase.. netreba preháňať, drobné kúsky sú fajn. A to je všetko! Natierame na krajce, ujedáme s čerstvou zeleninou, jak je komu libo, ale prihováram sa práve za už zmieňované strukovinové placky. Vyskúšajte!





Takto vybavená som sa zase vybrala do práce. Neviem, čo si o mne myslia všetci kolegovia, keď to tam postupne vybaľujem, ale nech, ono to za všetky čudné pohľady stojí. Nie je nad domácu kuchyňu! Týmto zakončujem síce kratší, ale o to výstižnejší a výživnejší príspevok. Inšpirujte sa!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára