Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (36)

sobota 5. novembra 2016

Bleskovky z kuchyne (36)

Ťažký život bloggera, čo vám poviem. Čakáte, s akou geniálnou výhovorkou prídem po niekoľkých dňoch neaktivity tentokrát? Prekvapujúco, dnes to nemôžem zvaliť na nedostatok času. Priestor na spísanie príspevku by sa aj našiel, ale, čo ma obzvlášť prekvapuje, nebol dôvod! V kuchyni sa neobjavilo nič prevratné, s čím by som mohla otravovať. Teda, musím to uviesť na pravú mieru: dobrôt som ukuchtila viac než dosť, ale všetky také, ktoré sa tu už objavili. Lahodný škoricový krém z tekvice >>Hokkaido<< (áno, prosím, dupľu a poriadnu!), rozmanité >>Buddha Bowls<< (avokádo, láska moja), či mrkvové rezance premiešané s hummusom {napríklad >>#1<< >>#2<<} --> všetko stálice, ku ktorým sa vraciam a ak ste ich ešte neskúsili, odporúčam zabrúsiť do starších príspevkov na tomto blogu a chybu napraviť! Srdce mi však nedovolilo úplne sa na vás vykašľať a preto pokračujem v zaujímavom trende sobotných bleskoviek. A nebojte sa, zajtra mám v pláne venovať polku dňa sporáku, takže (ak okolnosti dovolia), môžete sa tešiť na skutočné recepty.


Pečený patizón, domáce sterilizované hríbiky s karfiolom a mrkvou, hrášok a dobre schované avokádo.


Toto je ešte hummus z orientálneho týždňa v Lidli, predtým než ich privátna značka Toppo priniesla hummusy na pulty pravidelne. Fičím na nich stále a v akcii kupujem do zásoby..


..takže tu s patizónom, vajciami a sušenými paradajkami.



O tomto "zle" som sa zmieňovala v predchádzajúcich bleskovkách >>#33<<: hriešne mlieko s čokoládou a lieskovcami. Ako doplnok k pečenej mrkve a hummusu (opäť).





Domáce ríbezle zo starkinej záhrady! Keď tak o tom píšem, možno mám ešte nejaké v mrazničke.. Hmm, tuším viem, čo mám zajtra na raňajky. 


Neuhádnete! Hummus.. pistáciový krém a orieškové maslá na multicereálnej tortille.  




Áno, možno ste už niekoľko fotiek, ktoré sa dnes objavia, videli už v regulárnych receptových príspevkoch, no opakovanie je matka múdrosti a nezaškodí si ich pripomenúť. Obzvlášť, keď sa jedná o rezance z rôznych druhov zeleniny, na ktorých som taktiež závislá po tom, čo mi mamina podarovala ručný špiralizér. 



Jasné a to nesmiem zabudnúť na letnú fázu grilovaných paradajok, tie mi budú celú zimu chýbať. Ale paradajky, ktoré sú k dispozícii v regáloch teraz nestoja za deravý groš a neoplatí sa venovať im toľko pozornosti. Takže dovidenia o pol roka..


Zamávať musím aj čerstvým figám, na druhej strane, s prichádzajúcimi sviatkami (verili by ste tomu? reťazce sú už teraz po strop zaplnené mikulášskymi figúrkami, bože..) budú v ponuke figy sušené. Je ale veľmi pravdepodobné, že tým odolám, pretože sušené ovocie je na môj vkus príliš sladké (no nehovorím, že sem-tam nepodľahnem - sme len ľudia, nie?).


Rezance či špagety, hummus, no klasika. Šibe mi, viem.





Tvarohovým miskám so zeleninou nedám zbohom ani v zime. To sa bude objavovať tekvica (Hokkaido, muškátová, maslová), ružičkový kel, určite mrkva a zrejme aj červená repa. Tu však ešte obyčajná a červená cibuľa. 




Niekedy nemám chuť príliš vymýšľať, vtedy siaham po avokáde (ak nie je za cenu zlata --> čomu prihráva do karát zimné obdobie, kedy býva pomerne lacné), dopĺňam ho väčšinou vajcom a to sa mi takmer vždy spája s fazuľou. V tomto prípade čierna, podusená s paradajkovým pretlakom.


Okej, uznávam, dnešné bleskovky čo sa obsahu misiek týka neboli príliš rozmanité, ale je to proste prierez toho, čo mám najradšej, po čom siaham neustále a k akým favoritom sa vraciam. Navyše, berte na vedomie, že časovo ešte stále pokrivkávajú čo do aktuálnosti, posledné snímky sú z konca augusta. Sama som prekvapená, že tento sklz síce pomaly, ale isto dobieham, preto držte palce, aby som to nezakríkla a čoskoro zotavila ďalšie pokračovanie rubriky. 
A ako som sľubovala, budú aj zaujímavé recepty dúfam.. ak fúriky nebudú padať.. určite!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára