Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Kuracie prsia na dubákoch a sušených paradajkách

utorok 24. januára 2017

Kuracie prsia na dubákoch a sušených paradajkách

Poviem vám pravdu na rovinu, momentálne sa nachádzam vo fáze, kedy sa mi vôbec nechce variť. Bohužiaľ, kantínu nemáme, tak bohatá, aby som sa každý deň stravovala v reštaurácii nie som ani náhodou a polotovary si kupovať nechcem. Takže mi neostáva nič iné, iba sa premôcť. Vtedy prichádzajú vhod rýchle a blbovzdorné recepty. Lenže, dala som sa na ťažkú dráhu bloggera a predsa len by som mala prísť aspoň s niečím málo inšpirujúcim. Preto som obyčajné kuracie prsia spojila s lahodnými sušenými dubákmi a doplnila ich netradične so sušenými paradajkami. Takúto kombináciu som ešte neskúšala, ale vedzte, že je vydarená. A s podusenou mrkvou ako zdrojom vitamínov je to bomba.
  • 2 kuracie prsia
  • olej zo sušených paradajok 
  • 1 ČL údenej papriky
  • 1 ČL dubákového korenia
  • ¼ ČL korenia 4 farieb
  • hrsť až dve sušených dubákov
  • 2 gigantické mrkvy
  • 5-6 sušených paradajok
Sušené dubáky zalejeme vriacou vodou a necháme odstáť. Kuracie prsia umyjeme a nakrájame na kocky s veľkosťou sústa. Vo woku na rozpálenom oleji z paradajok ich sprudka osmažíme a poprášime paprikou, dubákovým korením a korením 4 farieb. Poriadne premiešame, zmiernime plameň a opekáme zo všetkých strán, kým mäso nenadobudne zlatistú farbu. Vmiešame dubáky scedené z vody a opekáme, kým mäso nie je "na skus".


Celú zmes preložíme do misky, ale tak aby vo woku ostalo trochu oleja. Doň pridáme mrkvu nakrájanú na kolieska, takisto orestujeme a potom podlejeme trochou vody. Dusíme do polomäkka, vrátime dnu mäsovo hríbovú zmes, doplníme pokrájané paradajky a energicky premiešame, nech sa jednotlivé zložky spoja. V panvici už nenechávame dlho, aby sušené paradajky príliš "nezvlhli". Cieľová páska, preložíme na tanier (zavrieme do misky) a servírujeme!





Po čom siahate vy, keď nemáte náladu, respektíve vôbec nestíhate variť? Nejaké rýchle, jednoduché recepty? Dajte mi tip, rada si nechám poradiť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára