Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Socca ako šunková pizza

nedeľa 29. januára 2017

Socca ako šunková pizza

Niekedy predminulý týždeň som písala o tom, ako mi socca zachránila život žalúdok >>konkrétne tuná<, o jej skvelom využití namiesto korpusu na pizzu a ako oklamať nepriateľa strukovín som zase básnila >>TU<<, preto niet divu, že pri špekulovaní čo nachystať na ďalší týždeň mi okamžite prišla na myseľ. Od pondelka do stredy kvasíme predpoludním u zákazníka, mám extrémne dôležitý skype hovor s Nórskom, starostí nad hlavu, proste nervy, stres a panika. Takže pohodlný obed, ktorý sa v prípade nutnosti dá zabaliť do kabelky je viac ako vítaný. Nakrájať "pizzu" na trojuholníky, zabaliť do fólie a hotovo. Dá sa jesť i za studena, ale predsa len, horúca je najlepšia, pretože rozpustený syr, to ja môžem. Dokonca tak, že som nevydržala a časť skonzumovala už cez víkend. Ak sa vám zbiehajú sliny, pokračujte:
  • ¾ hrnčeka šošovicovej múky
  • 1 hrnček vody
  • 2 PL ochuteného oleja (zo sušených paradajok - BOMBA!)
  • 1 ČL korenia na pizzu
  • 2 PL domáceho kečupu
  • niekoľko plátkov dusenej šunky - na pokrytie celého povrchu pizzy
  • niekoľko plátkov syra - na pokrytie celého povrchu pizzy
  • 2 veľké hrste mrazeného hrášku
Múku vsypeme do misy, zalejeme vodou a olejom, posypeme korením na pizzu a necháme aspoň 15 minút odstáť. Cesto vlejeme do kruhovej formy s papierom na pečenie a formou niekoľkokrát buchneme o pracovnú dosku, aby sa hmota rovnomerne rozptýlila. Soccu vložíme do rúry vyhriatej na 200 °C na 20 minút. Potom ju vyberieme, pokryjeme vrstvou kečupu a navrstvíme šunku, hrášok a syr. Formu vrátime do rúry a pečieme ešte 10 minút, kým syr nie je roztavený a okraje placky chrumkavé.








Nemôžem si pomôcť, ale socca, respektíve výtvory zo strukovinovej múky ma nesmierne nadchli a prirástli mi k srdcu. Poriadne v ňom zapustili korene a bude ťažké ich vykynožiť (podobne ako baklažánové pizze, dlho o nich nepadla reč, ale nie, nezabudla som 😆😇😍). Ale to ani nechcem, naopak, budem sa aj naďalej snažiť ich čo najviac propagovať a dúfať, že v tomto šialenstve neostanem sama a nájdu si medzi vami ďalších priaznivcov a fanatikov. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára